Úno/18

18

Chytrý Honza dosáhl v roce 2017 rekordního růstu ve zprostředkování finančních produktů

Společnost Chytrý Honza, inovativní zprostředkovatel finančních produktů, bilancuje rok 2017. Díky svému kombinovanému online a offline distribučnímu modelu s téměř 1600 specialisty a kamennými pobočkami po celé ČR letos Chytrý Honza dosáhl rekordního růstu v hypotečním a úvěrovém byznysu.

 

  • Provizní obrat stoupl o 34 % na necelých 0,5 mld Kč
  • Objem zprostředkovaných hypoték a úvěrů vzrostl o 28 % na více jak 14 mld Kč
  • Společnost sjednala 19 000 cestovních pojištění a 11 000 životních pojištění
  • Aktiva ve správě vzrostla o 39 % na 345 mio Kč

 

„Z hospodářských výsledků je patrné, že se naší společnosti daří a věříme, že se nám výrazný růstový trend podaří udržet i v roce 2018. Budeme pokračovat v tvrdé práci a dalších inovacích, abychom se stali nejnavštěvovanějším srovnávačem s možností sjednávat finanční produkty online i offline,” komentuje výsledky předseda představenstva Chytrého Honzy Nicolas Eich.
 
Za rok 2017 navštívilo webové stránky Chytrého Honzy více než 900 000 uživatelů a toto číslo by mělo i nadále růst, stejně jako počet poradců.

Nicolas Eich, CEO Chytrý Honza

Nicolas Eich, CEO Chytrý Honza

 

V prvním čtvrtletí roku 2018 Chytrý Honza spustí unikátní online nástroj, díky kterému bude  možné sjednat komplexní pojištění motorových vozidel online, bez potřeby návštěvy jakékoliv kamenné pobočky pojišťovny nebo telefonování.

· ·

Led/18

4

Rok 2018: online a poradci zachraňující trh

Změny a novinky budou, ale jedno se u nás nemění: papíru odzvonilo,říká Jan Steinbauer, ředitel obchodní sítě Bonnet. S koncem roku a začátkem nového hodnotí uplynulé měsíce a vývoj na trhu. Zároveň poodhalil, jaké změny a novinky čekají Bonnet a jeho poradce.Jaký byl rok 2017 z pohledu obchodní sítě Bonnet?

Jan Steinbauer

Jaký byl rok 2017 z pohledu obchodní sítě Bonnet?
Plný výzev, řekl bych. Byť jsme hodně energie věnovali novým produktům a nástrojům, nespadl nám řetěz. Mobilní hypotéka, pojištění majetku online, kde od spuštění nového systému vzrostla online produkce o 70 %, aniž by klesl offline. To potvrzuje, že online jede. Jsme připraveni na budoucnost, které zároveň sami dáváme určitou tvář.
Na sklonku roku 2017 jsme představili online pojištění aut, které si od začátku až do konce vyberete a sjednáte sami. Nemusíte udávat ani mail, ani své telefonní číslo. To nikdo jiný na trhu nemá.

 

A můžeme se chlubit i čísly?  
V hypotékách – co do objemu – jsme ve spojení s Hypocentrem první. Objem obchodů se nám meziročně podařilo navýšit o 35 %. To jsou parádní výsledky. Počet poradců vzrostl o 15 %. Tam funguje naše akviziční strategie, kdy jako jedni z mála nabízíme náš systém a aplikace k otestování zdarma a nezávazně. Na zkoušku. Na naše řešení jsme pyšní a nemáme co skrývat.  

 

Více k poradcům – i tam jsou prognózy pozitivní?
Podle mě ano. Zefektivňujeme a zlepšujeme podporu a servis, nové online nástroje fungují, včetně Poradce 2020. Máme stabilně cca 1600 expertů. Nutno ale říct, že naším cílem nikdy nebylo a není být v počtu poradců na vrcholu. Daleko důležitější je jejich kvalita a profesionalita. Ukazatel, že to děláme dobře, je pro nás spíš hodně nízká fluktuace.

 

To přitom trápí řadu konkurenčních firem…
Ano, především multi-levelů. Od nás odchází jen lidi, kteří s poradenstvím končí nadobro, ke konkurenci přechází málokdo. Myslím, že je to tím, že si cení svobody podnikání, individuálního přístupu, férového jednání a fungujícího servisu. A dobře přijali i Q Bonus, který obchodníky motivuje ke kvalitní a odborné péči o klienta. Takhle zlepšujeme pověst poradenství.

 

Ta nebyla nejlepší, že?
Jeden čas to bylo kvůli jistým praktikám jistých konkurentů opravdu ostudné. Nedivím se, že to znechutilo klienty i řadu férových poradců. Jsem ale přesvědčen, že když pár společností může pověst trhu takhle poškodit, není důvod proč by to pár firem nemohlo zase napravit.

 

A děje se to?
Bezpochyby. A jde to od základů – od poradců. Poradců ubylo a zdá se, že zůstávají spíš ti, kteří na sobě pracují, mají respekt k řemeslu a klientům a především – baví je to. Není to pro ně jen honba za provizí. Trh prošel nějakou krizí a z velké části se tím očistil, což je dobře. Tak snad to jsou dobré zprávy.

 

A co rok 2018? Co Bonnet chystá?
V prvním kvartálu nás toho čeká dost – chystáme výrazná vylepšení v servisu pro poradce i pro klienty a budeme pilovat pojištění vozidel. Na tom teď pracuje spousta lidí a výsledky jejich práce jsou zatím velmi slibné.

Obecně se náš cíl nemění. Online od začátku do konce. Neskončit jen u kalkulačky. Spolu s tím co nejmenší administrativa, která jinak zatěžuje poradce i klienty. Samozřejmě chceme více obchodů a tím i více prosperovat. Ale zároveň neztratit nit, nesejít z vytyčené cesty.

 

Plány ovšem často mohou nabourat regulace, nová legislativa…
Regulace nás nijak nestraší. Zároveň je ale nepodceňujeme. Pilně zapracováváme GDPR a IDD. Vymýšlíme, jak to obchodně doladit. Nemyslím si ale, že to trh nějak výrazně ovlivní. Jen to spíš prověří připravenost firem i jejich rozpočty.

 

A nějaké novoroční přání?
Přání jsou ošemetná, nemusí vyjít a nám bych zrovna přál, abychom se dál pohybovali spíš na úrovni naplněných cílů než přání. Rád bych, abychom si udrželi tu energii, pružnost, “drajv” a nadšení, které mě na naší firmě ani po letech nepřestávají bavit a ohromovat. Poradcům bych popřál dobré klienty a klientům dobré poradce. A trhu? Ať dál láká hlavně srdcaře. To řemeslo je pěkné, má smysl a je škoda, že se s s ním často nehrálo fér.

 

·

Pro/17

15

Martin Kroupa – Cesta od kytary k financím

Martin Kroupa, kterého kolegové popisují jako “ambiciózního, fér sympaťáka”, v Bonnetu působí od roku 2012 a během pár let si získal respekt vedení i poradců. I díky tomu, že v pojišťovnictví se orientuje jako málokdo. Vždycky tomu tak ale nebylo…
 
 

Martin Kroupa

Dlouhá cesta k poradenství
Ještě před pár lety nic nenasvědčovalo tomu, že by Martinova kariéra měla být postavena právě na poradenství. “Mám hudební vzdělání – konkrétně jazzovou kytaru. Takže kdybych nebyl poradce, možná bych učil na kytaru nebo třeba hrál v kapele.”

 
V jeho sedmadvaceti letech ale “sladké dřevo” vystřídaly finance. Jak došlo k takové změně? Hlavní motivací byl zpočátku samozřejmě výdělek. Postupem času ale ve změti čísel, sazeb a legislativy našel jisté kouzlo, které ho živí a baví dodnes.
 

Do stáje Bonnet
Jako u většiny kolegů, ani jeho poradenské začátky nebyly právě jednoduché. “Nejtěžší bylo překlenout období, než lidé začali vnímat, že profesi zvládám opravdu dobře a mohou mi důvěřovat. Proto i dnes je pro mě stěžejní především dělat dobře svou práci. Úspěch a s ním i finance pak přijdou víceméně sami. Důležité je věřit tomu, co člověk dělá,” přemítá. Začátky mu nicméně velmi ulehčilo to, že si mezi poradci našel přátele, se kterými se vzájemně podporovali a motivovali.
 
Právě dobrý kolektiv od té doby rozhodně nepodceňuje. “Dřív jsme jasně vedli v online a inovacích, naše konkurence už se ale něco přiučila a stav se pomalu srovnává. Ale takhle dobré vztahy a kvalitní, schopné a přístupné vedení není ani zdaleka samozřejmostí. A přitom je to to nejdůležitější.” A začátky v Bonnetu? ”Nezapomenu na to, když za námi přišel Honza Steinbauer a řekl nám, “kluci teď už jste fakt velcí”, takže tady končí sranda a já si tehdy uvědomil, že se přede mnou otevřely dveře něčeho nového a já mám výzvy rád,” vzpomíná.
 
 
Proč právě poradenství? 

A co ho u poradenství drží? “Práce samotná. Baví mě,  že jsem schopen dobře poradit lidem a pomáhat jim po finanční stránce zlepšovat jejich život nebo rozšířit obzory,” s tím, že peníze jsou důležité, ale práce vás musí bavit a musíte v ní vidět nějaký smysl, abyste u ní vydrželi a byli v ní úspěšní.

 

Pozitivně Martin vnímá i budoucnost poradenství. “Mám pocit, že se trh začíná čistit a zůstanou tady opravdu skupiny profesionálů. Stále jsou tu tací, kteří dobré jméno profese špiní, je ale úkolem nás ostatních zůstat, vydržet a za kvalitu naší živnosti bojovat”.
 
 
Rada na závěr

“Vzdělávejte se,” radí začínajícím poradcům Martin. “Využívejte všech dostupných kanálů, abyste měli opravdu kvalitní znalosti. Nic neponechávejte náhodě a nenechte se zmást tím, že klienti nejsou odborníci a vaše případné nedostatky nepoznají. Není to tak. Ublížíte tím nejvíc sami sobě, protože ztratíte respekt. K řemeslu, k sobě jako k poradci a i ke klientům. S takovou skončíte dřív, než vůbec pořádně začnete.”

 

A nováčkům vzkazuje, aby nepodcenili výběr firmy a jejího vedení, které bude schopné předat dobré a kvalitní zázemí, včetně know-how a základů etiky. “Pečlivě a kriticky zkoumejte, jak se lidé a vedení chová. Takoví totiž možná budete jednou taky.”

Pro/17

1

Oblíbená Minutová půjčka a RePůjčka – Konsolidace s výhodnější sazbou pro Chytrého Honzu

Equa bank působí na českém trhu od roku 2011 a za tuto dobu si dokázala v bankovním segmentu vydobýt nejedno prvenství. S Chytrým Honzou spolupracuje Equa bank přes 4 roky, především v oblasti spotřebitelských úvěrů. Právě ty patří mezi klientsky nejvíce oblíbené produkty. Jejich kvalitu dokazují i mnohá ocenění, která banka sbírá v cenách veřejnosti i od odborné poroty. Poradci Chytrého Honzy mají díky dlouholeté spolupráci s Equa bankou možnost nabídnout svým klientům běžnou půjčku i konsolidaci půjček se zvýhodněnou sazbou. Aktuálně probíhá úspěšná akce CCS na pohonné hmoty, během které odměníme aktivní poradce, kteří zprostředkují alespoň tři spotřebitelské úvěry nad 75 000 Kč (podmínky akce naleznete na Vašem intranetu).

 

Jan Rubáš Cash Loan & 3rd Parties Account Manager

Jan Rubáš
Cash Loan & 3rd Parties Account Manager

Výhodná konsolidace
Konsolidovat je možné závazky z bank i nebankovních společností (běžné půjčky, kreditní karty, úvěry, leasingy a účelové půjčky). Klient si tak může snížit měsíční splátky až o polovinu. Půjčky od Equa bank mají totiž jednu z nejnižších RPSN na trhu, začíná už na 5,9 %. Jako exkluzivní bonus získávají poradci Chytrého Honzy individuální úrokové sazby, stačí jen kontaktovat Jana Rubáše na jan.rubas@equabank.cz či telefonu 727 937 130.

 

Equa bank navíc zařídí sloučení půjčky, klient pouze doloží původní smlouvu s institucí, kde si půjčil. „Lidé se často bojí, že převedení nevýhodných půjček k jiné bance bude složité a zdlouhavé. Toho se právě snažíme vyvarovat a přechod k Equa bank novým klientům co nejvíce zjednodušit,“ poznamenává Ondřej Hák, ředitel produktů a rozvoje obchodu Equa bank. Konsolidovat je možné až 600 000 korun, klient si ke sloučení úvěru může navíc i půjčit další peníze. V současné době  navíc opět probíhá akce „tablet pro klienty“ a to až do 31. 1. 2018. (podmínky akce naleznete na Vašem intranetu).

 

Peníze na cokoli a hned
Minutová půjčka se mezi klienty těší stále většímu zájmu. Jde o klasickou neúčelovou půjčku, kterou je možné využít například ke koupi auta nebo rekonstrukci. Výhodou je rychlost jejího vyřízení. Název Minutová půjčka není žádná nadsázka, stávající klienti Equa bank opravdu mají peníze na účtu pár minut po požádání, které lze provést pohodlně online. Minutová půjčka je tedy vhodná pro klienty, kteří peníze chtějí co nejrychleji a bez zbytečné administrativní zátěže. Maximální výše půjčky je opět 600 000 korun, splátky je možné rozložit až do 7 let, nebo naopak vše splatit za 3 měsíce. I zde platí možnost získání individuálních úrokových sazeb pro poradce Chytrého Honzy přes Jana Rubáše.

 

Flexibilita a žádné poplatky
Oba produkty, Minutová půjčka a RePůjčka – konsolidace, klientovi zaručují flexibilitu po celou dobu splácení. Výši splátky je možné kdykoli jednoduše změnit v internetovém bankovnictví. Tato změna je bezplatná, stejně jako zřízení půjčky nebo konsolidace, její vedení a případné předčasné splacení. K Minutové půjčce i RePůjčce – konsolidaci zřizuje Equa bank klientům bezplatný běžný účet, díky kterému mohou vybírat ze všech bankomatů v Česku bez jakýchkoli poplatků. Sjednání úvěru nebo jeho konsolidace zabere jen několik minut a je možné ho vyřídit online. Není nutné dokládat příjmy, stačí doklad totožnosti a v případě RePůjčky – konsolidace smlouva s původním poskytovatelem.

 

·

Lis/17

3

Skupina ČSOB získala v soutěži Hospodářských novin 5 ocenění

Skupina ČSOB získala v soutěži Hospodářských novin Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna dohromady pět ocenění.
Na prvním místě se umístila nejen v kategoriích Nejlepší banka a Bankovní inovátor, ale i Nejlepší životní pojišťovna 2017.
Stříbro si pak zasloužila za Klientsky nejpřívětivější banku 2017.
 

Kromě hlavní kategorie Nejlepší banka obdržela ČSOB zlaté ocenění také v kategorii Bankovní inovátor, která se zaměřuje na trendy digitalizace v bankovním světě. ČSOB toto ocenění získala za aplikaci NaNákupy, která je na trhu od června 2016 a aktivně ji využívá 20 000 klientů.  

V kategorii Klientsky nejpřívětivější banka, která hodnotí banky z pohledu každodenního kontaktu s jejich zákazníky, se Skupině ČSOB podařilo obsadit hned dva stupně vítězů. ČSOB získala stříbrnou a Poštovní spořitelna bronzovou cenu

 

Úspěchy v soutěži Nejlepší banka 2017 nezaznamenala jen ČSOB jako banka. Zlatou cenu pro nejlepší pojišťovnu nabízející životní pojištění získala ČSOB Pojišťovna. Roli při udělování ceny hraje jak přístup ke klientům, nabídka služeb či cena pojištění, tak akcionářská kritéria hodnotící úroveň hospodaření a stabilitu pojišťovny.

 

Skupina ČSOB získala v soutěži Hospodářských novin  dohromady pět ocenění.

Skupina ČSOB bodovala v soutěži Hospodářských novin.

Žádné štítky

Lis/17

2

Budoucnost poradenství? Online!

Poradce 2020 – soubor moderních online metodických nástrojů a aplikací, který aktuálně využívá na 1800 finančních poradců. V čem konkrétně ale poradcům pomáhá, kam směřuje a proč?
 
Bonnet (a jeho Poradce 2020) je inovačním tahounem tuzemského trhu finančního poradenství už třetím rokem. Přibývá inovací, klientů i poradců, které přilákala možnost vyzkoušet si systém Bonnetu nezávazně a zdarma.  

 

“Pro hodně firem bývá online zázemí poradců jen hezkým doplňkem. Pěknou mašlí, na kterou utáhnete méně zkušené a mladé poradce. Mnohdy ale pěkné balení jen maskuje roky stagnace a zastaralé nefunkční systémy. Je řada firem, která se na jedné straně chlubí online srovnávačem ale smlouvy stále uzavírají po telefonu a vyplňují papírové formuláře,” říká ředitel obchodní sítě Jan Steinbauer a dodává, že dobrý online musí vždy vycházet z řemesla a potřeb poradců.
 
Poradce 2020 tvoří řada aplikací, metodik a systémů, které ovšem společnými silami posunuly Bonnet na inovační vrchol. Na jakých základech tedy Poradce 2020 stojí?

 

  • Filtr hypoték

Aplikace na porovnání hypoték od více než deseti bank. Ať už má klient jakýkoliv příjem, jakoukoliv nemovitost, jakékoliv požadavky, srovnávač přehledně seřadí jen ty nabídky, které jeho požadavkům odpovídají.
 

  • Pojištění bez podpisu

Cestovní a pojištění majetku zcela bez podpisu pro klienty i poradce. Trvá maximálně pět minut, poradce nemusí nic posílat pojišťovně nebo ukládat zvlášť do systému. Formulář je sjednocený pro všechny pojišťovny, data denně aktualizována, včetně veškerých slev.

 

  • Provize bez čekání

U pojištění cest a majetku mají poradci kompletní provizi nejpozději do 14 dní. Na rozdíl od konkurence, kde na odměny čekají i dva měsíce.

 

  • Metodika životního pojištění

Unikátní metodický nástroj Bonnetu pro výběr životního pojištění. Systém čítá na 150 parametrů a jde do těch nejmenších detailů, včetně slev a bonusů. Ať už klient chce do pojistky zahrnout pojištění zad nebo zdraví v době těhotenství.

Vlevo - běžný nástroj srovnání životního pojištění, vpravo - přes 150 parametrů v online a přehledném balení.

Vlevo – běžný nástroj srovnání životního pojištění, vpravo – přes 150 parametrů v online a přehledném balení.

     

       

         

           

             

               

                 

                   

                     

                       

                         

                           

                             

                               

                                 

                              • Automatický záznam jednání

                              Projít s klientem nabídku, to samé zadat do systému a ještě jednou zapsat do záznamu jednání. Tohle v Bonnetu odpadá. Aplikace veškeré kroky poradce při sjednání zaznamená a automaticky vygeneruje zprávu pro systém, pojišťovnu i pro klienta. Poradci ušetří s každým prodejem 15 minut času, ale především nemusí jeden úkon zbytečně opakovat.

                               

                              • Jednotné formuláře

                              Všechny pojišťovny mají v Bonnetu jednotné formuláře. Díky nim a “side by side” zobrazení je systém nejpřehlednější na trhu.

                               

                              • Relevantní zdroje a pravidelná aktualizace

                              Bonnet při tvorbě systému spolupracuje s finančními subjekty, poradci i ČNB. Informace k produktům pochází přímo od bank a pojišťoven, které pravidelně kontrolují denní aktualizace, takže poradci nemusí nic ověřovat.
                              Jen Poradce 2020 udrží v hlavě detaily nabídek 15 pojišťoven se všemi změnami!

                               

                              • Online na pevných základech

                              Dobrý a funkční online nikdy nestojí sám o sobě, ale souvisí i s funkční lidskou podporu. Poradci v Bonnetu mají k dispozici koordinátory, technologickou a právní podporu a telefonický servis.

                              Online kvality Poradce 2020 potvrzují i čísla. Například rok od spuštění nového systému na pojištění majetku vzrostla online produkce o 70 %. Ovšem aniž by klesl offline, tedy sjednání smluv přes aplikace pojišťoven a papírové smlouvy.

                               

                              Zaujal vás Poradce 2020? Všechno výše uvedené si můžete nezávazně, na zkoušku a zdarma otestovat. Pak už je jen na vás, jestli zůstanete tam kde jste nebo se vydáte s Bonnetem a jeho Poradcem do roku 2020.

                               

                              · ·

                              Říj/17

                              8

                              Oblíbená Minutová půjčka a RePůjčka – Konsolidace s výhodnější sazbou pro Chytrého Honzu

                              Jan Rubáš Cash Loan & 3rd Parties Account Manager

                              Jan Rubáš
                              Cash Loan & 3rd Parties Account Manager

                              Equa bank působí na českém trhu od roku 2011 a za tuto dobu si dokázala v bankovním segmentu vydobýt nejedno prvenství. S Chytrým Honzou spolupracuje Equa bank přes 4 roky, především v oblasti spotřebitelských úvěrů. Právě ty patří mezi klientsky nejvíce oblíbené produkty. Jejich kvalitu dokazují i mnohá ocenění, která banka sbírá v cenách veřejnosti i od odborné poroty. Poradci Chytrého Honzy mají díky dlouholeté spolupráci s Equa bankou možnost nabídnout svým klientům běžnou půjčku i konsolidaci půjček se zvýhodněnou sazbou.
                               
                               
                              Výhodná konsolidace
                               
                              Konsolidovat je možné závazky z bank i nebankovních společností (běžné půjčky, kreditní karty, úvěry, leasingy a účelové půjčky). Klient si tak může snížit měsíční splátky až o polovinu. Půjčky od Equa bank mají totiž jednu z nejnižších RPSN na trhu, začíná už na 5,9 %. Jako exkluzivní bonus získávají poradci Chytrého Honzy individuální úrokové sazby, stačí jen kontaktovat Jana Rubáše na jan.rubas@equabank.cz či telefonu 727 937 130.

                              Equa bank navíc zařídí sloučení půjčky, klient pouze doloží původní smlouvu s institucí, kde si půjčil. „Lidé se často bojí, že převedení nevýhodných půjček k jiné bance bude složité a zdlouhavé. Toho se právě snažíme vyvarovat a přechod k Equa bank novým klientům co nejvíce zjednodušit,“ poznamenává Ondřej Hák, ředitel produktů a rozvoje obchodu Equa bank. Konsolidovat je možné až 600 000 korun, klient si ke sloučení úvěru může navíc i půjčit další peníze. Od 18.9. bude navíc opět spuštěna akce tablet pro klienty (podmínky akce naleznete na Vašem intranetu).
                               
                               

                              Peníze na cokoli a hned
                               
                              Minutová půjčka se mezi klienty těší stále většímu zájmu. Jde o klasickou neúčelovou půjčku, kterou je možné využít například ke koupi auta nebo rekonstrukci. Výhodou je rychlost jejího vyřízení. Název Minutová půjčka není žádná nadsázka, stávající klienti Equa bank opravdu mají peníze na účtu pár minut po požádání, které lze provést pohodlně online. Minutová půjčka je tedy vhodná pro klienty, kteří peníze chtějí co nejrychleji a bez zbytečné administrativní zátěže. Maximální výše půjčky je opět 600 000 korun, splátky je možné rozložit až do 7 let, nebo naopak vše splatit za 3 měsíce. I zde platí možnost získání individuálních úrokových sazeb pro poradce Chytrého Honzy přes Jana Rubáše.
                               
                               
                              Flexibilita a žádné poplatky
                               
                              Oba produkty, Minutová půjčka a RePůjčka – konsolidace, klientovi zaručují flexibilitu po celou dobu splácení. Výši splátky je možné kdykoli jednoduše změnit v internetovém bankovnictví. Tato změna je bezplatná, stejně jako zřízení půjčky nebo konsolidace, její vedení a případné předčasné splacení. K Minutové půjčce i RePůjčce – konsolidaci zřizuje Equa bank klientům bezplatný běžný účet, díky kterému mohou vybírat ze všech bankomatů v Česku bez jakýchkoli poplatků. Sjednání úvěru nebo jeho konsolidace zabere jen několik minut a je možné ho vyřídit online. Není nutné dokládat příjmy, stačí doklad totožnosti a v případě RePůjčky – konsolidace smlouva s původním poskytovatelem.
                               
                              Pro bližší informace mohou poradci kontaktovat Jana Rubáše, Equa bank Cash Loan & 3rd Parties Account Manager. Více se dozvíte také na www.equabank.cz.

                              Žádné štítky

                              Zář/17

                              17

                              ČSOB Pojišťovna inovovala své životní pojištění Forte. Chce podpořit klienty i v krytí nejvážnějších rizik.

                              ČSOB Pojišťovna inovovala své životní pojištění Forte.

                              ČSOB Pojišťovna inovovala své životní pojištění Forte.

                              ČSOB Pojišťovna výrazně zlevnila ta rizika životního pojištění, která – pokud nastanou – mají zásadní dopad na klientův život. Pojištění pro případ vážných chorob a smrti jsou nyní u ČSOB Pojišťovny ještě dostupnější – zlevnila je totiž o více než 30 %.
                               
                              Mít uzavřené životní pojištění je jedna věc, tou druhou jsou správně nastavená rizika a pojistné částky. Češi dlouhodobě upřednostňují pojištění pro případ úrazu na úkor zajištění klíčových rizik, zejména pak vážných onemocnění. ČSOB Pojišťovna chce tímto krokem klienty podpořit v tom, aby mysleli při uzavírání životního pojištění i na krytí těch nejvážnějších rizik, které život přináší.
                               
                              Z dat ČSOB Pojišťovny vyplývá, že dlouhodobě nejoblíbenější je pojištění trvalých následků úrazu a denního odškodného pro případ úrazu. Tato pojištění má sjednáno téměř 8 z 10 klientů. V případě tzv. denního odškodného, je pojistné plnění vypláceno především za lehčí úrazy např. pohmožděniny, různé rány, vymknutí kloubů či zlomeniny. Jedná se tedy o situace, které klientův život ovlivní obvykle na několik dnů, maximálně týdnů.
                               
                              Podceňování zajištění situací s nejzávažnějším dopadem, se nemusí vyplatit. Jak vážné onemocnění, tak i smrt mají zásadní dopad na rodinný rozpočet a vznikají dodatečné náklady, se kterými se rodina musí vypořádat. Zlevnění pojištění pro případ vážných chorob a smrti pro klienta znamená, že nyní pořídí takové životní pojištění výrazně levněji, nebo si může za stejné peníze sjednat výrazně vyšší pojistné částky. To mu v případě, kdy dojde k opravdu vážné události, významně pomůže a následný finanční dopad na rodinu nebude tak fatální.

                              Zář/17

                              15

                              Stovky uzavřených hypoték a tisíce pojistných smluv měsíčně. Chcete je také?

                              Bonnet_kampan300x600Téměř 800 uzavřených hypoték, přes 4000 pojistných smluv a tisíce nových ověřených kontaktů pro finanční poradce. To nejsou kvartální čísla trhu s finančním poradenstvím,
                              ale měsíční (!) standard v síti nezávislých poradců
                              Bonnet. Recept na taková čísla je přitom prostý; respekt pro podnikání poradců, inovace, funkční servis a kvalitní databáze potenciálních klientů.
                               
                              Spolupráce s jedním z největších srovnávačů na trhu
                               
                              Poradci Bonnetu měsíčně získají na 2500 leadových poptávek o konkrétní produkt. Jak?
                              Díky spolupráci s úspěšným srovnávačem finančních produktů
                              chytryhonza.cz, který měsíčně navštíví až 70 000 uživatelů. Poradci tak dopředu přesně vědí, kdo a jaký produkt právě poptává a mohou ho kontaktovat s konkrétní nabídkou.

                              Bonnet svým poradcům důvěřuje a nenutí je měnit vlastní byznys model. Mají dostatek času věnovat se svému podnikání a nejsou nuceni pravidelně rekrutovat nové kolegy.
                              Tip na šikovného poradce je vítán, pyramidy se ale v Bonnetu nestaví.

                              Samozřejmostí je pak široké portfolio produktů a servis v podobě těch nejmodernějších softwarů a aplikací. Vlajkovou lodí Bonnetu je v tomto ohledu online sjednávání produktů, které, co do funkčnosti a inovace, nemá na českém trhu obdoby.  
                               
                              Naskočte do vlaku inovací

                              Změna nebývá snadná a v Bonnetu jsme navíc na naše know-how, technologie a úspěchy pyšní. Proto zájemcům nabízíme nezávazné nahlédnutí do našeho systému podpory. Uživatelé mohou prozkoumat, vyzkoušet a podrobit kritickému oku všechny naše systémy, aplikace a metodiky.

                              V  Bonnetu rádi přivítáme všechny nové kolegy, kteří mají úctu ke svému podnikání, řemeslu finančního poradce a svým klientům.
                              D
                              íky našemu Poradci na zkoušku uvidíte, že to jde i jinak.

                              ·

                              Srp/17

                              31

                              Nástroje finančního poradce 21. století – svoboda, technologie a dobré zázemí. Máte je?

                              Na českém trhu aktuálně působí přes 190 finančních společností, které nabízí na 2000 produktů. Poradenství je tak více než kdy jindy potřebné a náročné řemeslo. Tím spíš je ovšem klíčové, aby šli tito “řemeslníci” s dobou a neusnuli na vavřínech. Banky a pojišťovny usilovně digitalizují a tomuto trendu se musí přizpůsobit logicky i poradci. Dobrou zprávou je, že pro poradce to ale nemusí znamenat práci navíc. Naopak. Chytrými inovacemi, jak dokazuje například poradenská síť Bonnet, mohou jen získat.

                               
                              Jaké jsou tedy ty nejčastější problematické atributy poradenské práce, které dnes lze hravě řešit moderními technologiemi?
                               

                              Bonnet_kampan300x600Přebujelá administrativa a papírování

                              Finanční poradce se musí potýkat s poměrně barvitou a neustále se měnící státní legislativou. Tím ale mnohdy jeho administrativní povinnosti nekončí. Stohy dokumentů k jednomu klientovi, pravidelné formuláře o obvolaných kontaktech, atd. Přitom řada těchto úkonů je jednoduše zbytečná. A vše nezbytné lze vyřešit jednotným informačním systémem, kde poradce najde přehledně vše od databáze klientů přes kompletní metodiky až po všechny produkty. Novou platformu si navíc může předem a hlavně nezávazně vyzkoušet.


                              Technologie z 90. let

                              Svíráte v rukách váš služební tablet a říkáte si, že vás se to netýká? Ne tak zcela. Řada poradenských firem podceňuje pořízení a vývoj moderního softwaru a programů a ty staré si s vaším mobilním zařízením nemusí zcela porozumět. Přinejmenším ve chvílích, kdy je systém přetížen ostatními uživateli. Intuitivní, moderní a kompatibilní software je dnes naprosto nezbytný. Porovnejte si přehledně všechny hypotéky na trhu a vyřiďte hned veškeré zasmluvnění. S minimální chybovostí, s maximální rychlostí. Rychlost je benefit pro klienty a tím pádem konkurenční výhodou poradce.


                              Drhnoucí interní komunikace a zázemí

                              Na jednu stranu se musíte účastnit úmorných firemních školení stovky kilometrů od domova, ale když chcete například upravit klientovu smlouvu, na odpověď čekáte dlouhé dny. Za prvé, klasická školení dnes už v plné míře nahrazují on-line webináře, které šetří čas, peníze a jsou efektivnější. Lze si je opakovaně přehrát a otázky pokládat on-line. Za druhé, díky technologiím dnes musí být efektivní interní komunikace ne benefitem ale samozřejmostí. Od on-line metodické, právní a IT podpory, funkční support linky až po možnost řešit některé záležitosti přímo s vedením.


                              “Nechci a už mi nevolejte.”

                              Kolikrát asi tahle slova finanční poradce slyšel. Že je to nedílnou součást poradenské práce? Telefonní kontakt s klienty ano, ale pocit tlaku na jedné a stud z vtírání na druhé nikoliv. Díky praktickým on-line srovnávačům produktů lze sestavit databázi klientů, u kterých je více než pravděpodobné, že pomoc odborníka uvítají. Šikovní poradci tak nemají o klienty nouzi a zvyšuje se i možnost úspěšné spolupráce. V opačném případě je to ztráta času pro obě strany.


                              (Ne)svobodné podnikání

                              Vše výše řečené má kromě technologického řešení i jeden společný jmenovatel, a to jednoduše nevhodně zvolenou platformu podnikání. Neefektivní, svázanou pravidly, s akcentem ne na klienta a setrvalý profit, ale na jednorázové provize, které z účtu odejdou tak rychle jako na něj přišly. Značí to ale pošramocenou pověst multi-level firem spíš než poradenství jako takového. Neochota investovat, zlepšovat a komunikovat. My takovým neduhem netrpíme a naše řešení rádi poradcům poskytneme, třeba i nezávazně na zkoušku.
                               
                              Nahlédněte nám do kuchyně, projděte si naše metodiky, aplikace a služby. Naše know-how neskrýváme, my se jím rádi pochlubíme.
                              Díky našemu
                              Poradci na zkoušku uvidíte, že to jde i jinak.

                              ·

                              Starší články